Kivircikannee bende Haziran 14 de kürtaj oldum hala regl olmadım. Adetlerim genelde ayın 17 de başlar, ben pcosluyum zamanında kendiliğinden regl olmak benim için bir lütuf. Doktoruma sormuştum olmazsam normal adet döngüme kadar duphaston içeyim mi diye hayır kürtajdan sonra kendiliğinden gelmesini beklicez dedi. Bakalım ne zaman teşrif edecekler 😬