benimde LEU 3+ ile teşhis konuldu, bulantı harici bi belirtim yanmam yoktu, doktor antibiyotik verdi, enfeksiyon bebeğe zarar verir ilacı mutlaka kullan dedi, içim rahat etmedi ama ilacı mecbur kullandım. tekrar yaşamamak için yarım saatte bi bardak su içiyorum, ayrıca nbt duobalance bv probiyotik kullanıyıorum, idrar yolu enfeksiyonu için özel üretilmiş bi probiyotik. umarım tekrar yaşamayız 🥰