Teachery bende 5 haftaligim çarsamba günü kahverengi leke geldi hemen doktora gittim kanama alanı yok rahimde sıkıntı yok ama yine de duphaston ve progestan iğne verdi dun daha fazla oldu hemen acile gittim nöbetçi doğum doktoru baktı kese yerinde kanama alanı yok yine ilaca devam ediyorum neden olur anlamadım bir kızım birde 5 aylık kayibim var ikiside sezaryenle oldu