Minigim_ben1 Kızlar 2 aylık bebeğim var gündüzleri güzel emiyor ama geceleri akşam 11de en son emziriyorum sonra sabah 5-6 gibi emiyor gece hiç emmiyor uyuyor bende uyandırmak istemiyorum sizin nasıldı
kurkmantosuzmadonna Minigim_ben1 benimki o kadar uyumadan uyanıyordu hala da öyle. Yine de 4 saatte bir emzirilmeli 2 aylık bebek 😃
deniz_95 Minigim_ben1 ben 40’ından sonra uyandırmadım. Zaten acıkınca uyanıyordu. Ve sizin dediğiniz saatlere tekabül ediyordu.
3_bebelianne Minigim_ben1 7 -8 saat uzun bir süre emme aralığı birkez teklif edin 2gibi almaz ise bırakın uyusun bende oğlumda bir zaman sonra uyandırmadım aynı zamanlardı sanırım
dilaradoyan Minigim_ben1 uyanmıyorsa ne güzel uyusun bırakın uykuya da ihtiyacı var. Artık kaldırmanıza gerek yok zaten