Kızlar bu yazıyı yazmayı bekledim benim gibi özellikle ikili testi kötü gelip hamileliği zehir olanlar icin. İkili testim riskli çıktı . Rezil bı hamilelik geçirdim hareket azlığından ve makat geliş olduğundan 37+00 da doğum oldu. Doktora ilk sorduğum bebek sağlıklı mı oldu bı gece oncesini size anlatamam bile o kadar kötuydum. Denem o ki şuan hala ağrım sizim var ama çok şükür bebeğim sağlıklı buda hepsine değer inşallah daha iyi olacağız bı üç beş güne. Darısı diğer bekleyenlere 💕