betultopluoglu Kızlar merhaba. Daha yeni hamile olduğum öğrendim 5 haftalık. Sigarayı bırakamadım ama daha az zararlı olabilir düşüncesiyle Iqosa geçtim. Hamilelikte iqos kullanan var mı
ppmerlina betultopluoglu kıbrısa gitmiştik orda herkes iqos içiyor ama emin ol sigaradan çooook daha zararlı. Ben gebelikten önce sigara içen biriydim, eşim de sigara içer, bana bile içirmedi öyle söyleyeyim
Seymabyrm betultopluoglu ben de beş haftalıkken öğrendim iqos iciyordum ozamanlar, ögrendikten 1 hafta sonra iqosla bıraktım sigarayı. Cok mide bulantılarım basladı, aromalı olduğu için daha çok midemi bulandırdı. Belki sizde öyle bırakırsınız
Ecmsyl betultopluoglu elektronik sigara nasıl daha az zararlı olabilir. Yani bence direk beyninizden içmeyi bitirmelisiniz. Bebeğiniz ve kendiniz için vereceğiniz en sağlıklı karsr bu olur. İsterseniz yaparsınız. Günde 2 kez nargile içen ben söylüyorum bunu ki ben yani 3 4 saat içiyordum bir oturuşta zararını bildiğim için söylüyorum size öğrendiğim günden beri ağzıma sürmedim. Ben hergün iki kez nargile içen insandım düzenli 18 haftamdayım. 15 haftadır fiske cekmedim. Kafamda bitirdim mide bulantılarımda başladı dahada istemedim.
Sofigo betultopluoglu henüz hamile değilim bende Iqos içiyorum açıkcası nasıl bırakacağım diye düşünüyorum ama çok yakın bir arkadaşım 16. Haftada günde 2 taneyi geçmeyecek şekilde Iqos terea içiyor ve şu an herşeyi sağlıklı gidiyor. Kimseyi yargılamak doğru değil doktoru günde 3 taneye kadar izin vermiş.
meloguv Benim de 5 haftalık iqos kullanıyorum. Olabildigince azalttım günde 4-5 tane ama iste insan maalesef tak diye birakamıyor birakanı da tebrik ediyorum zaten :) Güncel olarak sizlerden bilgi alabilir miyiim?