Tatli_bebek12 Merabalar ben 34 haftalik oldum bugün çok kötü hissediyorum kendimi sanki doğum çok yakın gibi geliyor neyse ne olur ne olmaz diye tuğ dökücü krem kullanacağım acaba kullanmanın zararı varmı veya hamileyken kullananlar varmi ? 😊
Busrasolakoglu1 Tatli_bebek12 Ben geçen hafta bu soruyu doktoruma sordum. Ağda yapınca kendimi aşırı kasıyorum tüy dökücü krem kullanabilir miyim? dedim. Kesinlikle kullanmıyorsun dedi. Biliyorum hoş bir durum değil ama jiletle devam etmen gerekiyor dedi.
ppmerlina Tatli_bebek12 gerek var mı? 🥹 jiletle devam et bence çünkü ister istemez derinin altına işliyordur o
busenaz68 Tatli_bebek12 geçen bende almıştım ama üzerinde genitale uygun değil yazıyordu bende doğuma kadar jilet kullanacagim doğuma gideceğim zaman tek seferlik tüy dökücü ve jilet ikisi bir arada kullanacağım. Araştırdım epify markası baya bı kullananlar var hamieller için de uygunmuş onu almayı düşünüyorum. Doktorunuza danışmanız en iyisi ben henüz konrtole gitmedim .
Rozerin_oram Tatli_bebek12 Doktorlar önermiyor içerisindeki kimyasallar derinin altından bebeğe ulaşabiliyormuş hamilelerin en büyük problemlerinden biri de tüy sorunu maalesef ☹️
Tatli_bebek12 Busrasolakoglu1 yaaa sağol canım kullanmadım da denemek istemiştim bir kere artık doğuma kadar jilet bende ağda yaptiramiyorum yada benim gittiğim kuaförler iyi değil
Tatli_bebek12 ppmerlina doğru canım hakliisn daha önce ağda ile yapıyordum sidmi kendim yapamıyorum ilk defaa jilet kullanicam da onu kullanmadan tuğ dökücü kullanayım dedim ilk oğlumda hiç yoktu epilasyon fayda etmişti 1 yıl😁 geçti yine çıkıyor ama
Tatli_bebek12 busenaz68 sağol canım benim bende bu markayı aldım sıfır koku birkez denemek için koltuk altında denedim kokusu asla yoktu ama genitale buraya yazmak istedim