Kızlar özel bir klinikte doktora yaptırdım dogumumu ilk dikisimin çok asagida olduğunu iz söylemiştim iz giderici krem kullanmıştım kesin bulamaz izi diye tahmin ediyordum zaten ayni yerden kesim olcak diye anlasmistik neden 2 kesi olsun zaten doğumdan bir çıktım ki korktuğum başıma geldi 2 cm yukarıdan kesmiş beni ilk dogumum çok aşağıdan ve aşırı zor geçmişti bu rahat bir dogumdu eli de hafifti sanırım kolay ayaklandım sağlıkla birbirimize kavuştuk önemli olan buydu ama yine de olmasaydı daha iyiydi 😅🤣