GirlandBoy_Mom Kızlar 39+2 yim yürürken pelvik kemiğim ağrıyor aceba bebek kanalamı yerleşti böyle tutulmuş gibi ağrıyor yürüyemiyorum bile ve aşırı akıntım çoğaldı
GirlandBoy_Mom Selim_Alparslan 2 gün önce gittim canım daha kanalda değildi ama dünden beri pelvik kemiği ağrısı yaşıyorum
Eslem2112 GirlandBoy_Mom bilgim yok aşkom üstte kalsın erken gelicekmdie düşünğrken bebişin gelesi yok bu sefer 😂😂
GirlandBoy_Mom Eslem2112 sorma kuzum ya ne olacak böyle bilmiyorum işin tuhafı 30 . Haftanın başlarında 100 lere vuran sancım vardı şimdi 100 ü bırak 20 bile olmuyor 😅😅