269522 acelyaprak evet ben yaptım canım 33. Haftaya kadar corasprin devam ettim başından beri oksapar iğne sancım gelene kadar yaptım sancılarım geldiği akşam vurmadım ertesi sabah doğum yaptım
acelyaprak 269522 ay çok teşekkür ederim bunu merak ediyordum doğumdan ne kadar önce en son vurulur diye. Allah bağışlasın canım 😍