Kızlar merhabalar . İlk gebeliğimde pıhtılaşmadan dolayı düşük tehlikem olmuştu ecoprin ve oksapar kullanmıştım öncesinde de kimyasalım olmuştu . Şimdi 2 aylık hamileyim bi sorun görünmediği için doktorum kullanmayalım dedi . Sadece ecoprinle ilerliyoruz . Semptomlarım çok ağır geçiyor . Bugün kahvaltı yaparken birden gözümün biri görmemeye başladı sonrasında kolum uyuştu dinlenirim dedim baş ağrısı şiddetlendi dilim uyuşmaya başladı hastaneye gittik tahlil verdim yarın bakacak doktor . Böyle şeyler yaşayan varmı aranızda desteğe ihtiyacım var