Adaym normal endişeye gerek yok ben 31+3 üm ama sanki hiç hamile değilmişim gibi hamilelik geçiriyorum gayet normal ara ara gün geçtikce hafif hafif ağrıların olabilir yada hiç olmaması da gayet normal rutin kontrollerini ihmal etme yeter sağlıkla al kucağına inşallah😍♥️