Bu gün doktorumun normalde 20 dklık izni olmasına rağmen 3 dk havuza girdim çıktım, dün de adaçayı hurma başladık 35+4 oluyoruz yarın.. Şu an aşırı derece kasıklarımda baskı hissediyorum normalde yataktan hooop kalkan ben bu gün kalkamıyorum hareketim kısıtlandı gibi oldu.. Acaba bu adaçayından falan ötürü mü? Neden böyle baskı olur ki acaba 🥲 bebek baş aşağı gelişliydi dün ki hala öyle ayaklarını hissediyorum ama kanala falan mı girmiş olabilir