rojin_kaya katlav dün gece kanamam biraz fazlaydı bende hastaneye gitim beta düşmüş o yüzden salı günü yine çağırdılar
Cicegimmmm rojin_kaya askim o iyi degil iste hic dusmemmesi lazim bir terslik var bos gebelik mi geciriyorsun acaba
katlav rojin_kaya kendi doktoruma gittim bugün keseyi kontrol etti. Her şey normal dedi ve Progestan fitil verdi kullanmam için.