AlyaSu Levmel canım aynı durumu yaşıyorum annem sakın dokunma doğumdan sonra dökülür diyor inşallah öyle olur 😊
Cnsukckk Malesef benimde var 12 haftaligim ama okadar hızli uzuyorki tuylerim anlatamam ozellikle gobek bolgesinde . Normalde gobegimde tuy yoktu birden cikti 🤔
Nursen21 Levmel evet ama karışma dökülüyor benimde vardı döküldü 37+5 haftalığım şimdi baya bi döküldü
EsZe Levmel ben. Gebelikten önce çok az vardı. Hiç aldırma ihtiyacı hissetmemiştim. 14 haftalığım. Birkaç gün önce sinirlendim artık ağda bandıyla daldım 😒 bi rahatlama geldi.
Gamze88 Levmel hamilelikte hormonlar yüzünden tüylenme daha cok oluyor ,özellikle karın bölgesinde ve doğumdan sonra o tüylerin kendiliğinden döküldüğünü duymuştum bi kere,sadece sen de yok cnm o sorun yani🙈bende ve Eminim ki çoğu anne adayında da var 💐
23Zumra Levmel benim cok oldu hatta gobek deligim icinde bile var bendd bu konu hakkinda acicaktim post 🤦♂️normal mi ya