zarifkelebek Ayy bu postu tekrar açıyorum ama ne yapayım☺️ Ya şimdi bana bir yol gösterin kızlar. Şimdi ben ocağın 18 inde adet olmuştum. Bu ayda henüz olmadım. Normalde günü güne olurum. Bugün evde test yapayım mı gün içerisinde yoksa yarın sabah ilk idrarla mı yapayım? Eğer olursa planlı gebelik değil. Bu yüzden çok tuhaf hissediyorum kendimi. Olmasını istemiyorum gibi ama teste negatifi görürsemde üzülücekmişim gibi hissediyorum kafam karma karışık bilmedim.
Slmzhnm zarifkelebek Canım 2 test al bırını bugun ıdrarını4 saat kadar tutup oyle yap bırını sabah ılk ıdrarla yaparsın benımde 3 gun gecınce yapmıstım hemen cıktı ama gec dollenme vs olaylarıda olabılıyor yap kurtul neden beklıyosun kı