Kızlar sizce catı muayanesi olamayan kendını kasan biri normal dogum yapabılırmı yani oraya bişey girmesiyle cocuk cıkması aynı şeymi bunu tecrube edenler yorum yaparsa sevinirim. Şuan 33. Haftamdayım 35. Haftada kontrole gidicem doktorum bu zamana kadar konusmadı dogumla ılgılı 35. Haftada konuşur büyük ihtimalle ama tercihim normal dogumdan yana bide normal dogum yapınca eger dikiş atılıyorsa uyuşturulupmu atılıyor yoksa hissediyormusunuz ilk dogumum olucak tecrubesizim kusura bakmayın 🥹