Sedalii Ayseleraslan vajinamda var aynen benimde bir haftadır batıyo resmen bide ara ara belden bir sancım vuruyo anlatamam yani yalancı sancılarmış bakalım gerçeği ne zamna gelcek 😊😊
Nursen21 Ayseleraslan kaç zamandır var ama dün nts de bir umut dedim belki sancım çıkar yok valla 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ 37+5 günlüğüm ne zaman gelecek oğlum bilmiyorum içerde halısahada Maç ta herhalde bitince gelecek ama o zaman ne zaman onu bilmiyorum 🤰🏻🥰🤣
Englishteacher Ayseleraslan 36+5 im hep bi baskı ağrı vardı ama artık gün içinde belki 10 belki daha fazla kasılmam oluyor arada da belden sancı giriyor ama doktorum öyle rahat ki beni hiç nst ye sokmadı bile daha🤦🏻♀️ Bakalım be zaman gelicek benm kızım da
Hasantugba Kızlar bende 37+5 'im ama dünden beri nerdeyse saatte bir tuvalete gidiyorum normal mi son günlerde karnında iyice aşağı inmiş
ikinciprensimgeliyor Ben ilk oglumu tamda 37+3 te dogurmustum.gunduz gezdim tozdum cok yorulmuştum.aksamina ic camasirimda kan ve acayip sancim vardi.6 cm de açılma.ama ben o korkuyla asla normql yapmam dedim.ebe ve doktor yalvardi az kalmis az daha disini sık geliyo bebis.yok dedim ve istege bagli sezeryan yaptim😔şimdi ikinci ogluma hamileyim.normql istedim asla yapamam dedi doktorum.dikislerini riske atamam bir komplikasyonda aninda ameliyathane hazir olmasi gerek 5.dk da seni almamiz gerek dedi.sabaha karsi olursa oyle donanimli bir yer yok deyince umudumu kestim.ama cok pismanim keşke normal dogursaydim.
Gazize Ta mi tamına 37+3 oldum nst de tık yok 2 haftadır gün aşırı sancim oluyordu bu hafta o da kesildi bebegim in hareketleride biraz daha seyreklesti sanki yarın koturolum var hadi bakalım hayırlısı
Btlkhrmnozz Kızlar bende aynı durumdayım doktora bi ümitle gidiyorum nst de sancı çıkacak diye ama maalesef çıkmıyor umutlarım önümüzdeki haftaya kaldı 😂
Gazize Ayseleraslan bende de öyle kıpırdadımi oldumu kafası alttan çıkacak sanıyorum müthiş baskı ve ağırlık var
Nursen21 Ayseleraslan inşallah sağlıkla doğarlar bizde müjdeli haberlerimizi paylaşırız ama Şubat bebekleri gelmiyor bunu anladım