ilaydagkk1 Kızlar nasılsınız ben perşembe günü ta siyon düşüklüğüyle bayılma yaşadım midemde sürekli bulantı var doktor onun için kuvvetli bi ilaç yaptı damar yolundan ama geçmedi arada gelen adet gibi bel ağrım var
Moz ilaydagkk1 geçmiş olsun ama sorunuz nedir anlayamadım gebelik için soruyorsanız benim de 6 temmuz yumurtlama dediklerinizi yaşamadım erken olduğunu düşünğyorum
Busranur_mnts ilaydagkk1 daha gebeliğin öğrenilmesi için erken 7 gün geçmiş 3 4 gün daha bekleyin şüpheniz varsa direk kan verin ilaçlar hakkında aklınıza takılan bişey varsa doktora sorun
ilaydagkk1 Moz benim tansiyonum nor aldede düşük seyreder ama hiç bayılmadım bu şrkşlde bayılma olsun ateş basması ilaca rağmrn geçmeyen bulantı olunca şüphelendim aslında farklılık hisseden var mı diye sormak istedim