Cns0624 Kızlar ben suan 5+6 cı haftandayım yarın tam 6 haftalık olcam ama hiç miğde bulantım yok bu normal mi ? Benim gibi olan var mı aranızda ?
MadameTussauds Cns0624 Dilini issir kiz daha ne istiyorsun Hem bazi kadinlarin hic midesi bulanmaz bazilarida kusmaktan basini kaldiramaz ben gibi Daha ilerleyen haftalarda da bulanti baslayabilir bu herkeste farklidir
Serpoo Cns0624 ne güzel maşallah benmde hamilelegm boyunca ne agrım sızım ne bulantım hiçbişeym olmadı
pnremr22 Bencede sakin bulantı olmasın 13 haftada geçti benim şuan ama çok kötüydü. Ne güzel inşallah olmaz
kalorisizpatates Cns0624 mide bulantıları 7 haftadan sonra pig yapıyor dua et senin bulantısız geçsin 14+4 oldum hala devam geçmedi
Papatya05_ Cns0624 oğlumda 6+2 de başlamıştı bunda da 5+5 de başladı 8+0 yarın devam Allah herkesin yardımcısı olsun
gorkemakdmr Cns0624 14 haftadayım ilk zamanlarda midem bulanmazdı sadece şiddetli kasık ağrılarım vardı son 1 aydır hafif bulantılae çekiyorum Kadından kadına değişiyor bünye ile alakalı bi durum bence
Derosse Cns0624 Ben 33 haftalık hamileyim 32.haftama kadar ne midem bulandı nede kustum 😅 32.haftamda sadece 1 defa sabah kahvaltısında çok hızlı ve yağlı ağırlar şeyler yediğimden kustum onun haricinde hiç bir haftamda mide bulantısı yaşamadım. Bu normal hatta iyi bir şey, demek ki sindirim sistemin iyi çalışıyor. Bağaşıklığın güçlü 🥰🌹
Papatya05_ Derosse canım bağışıklı ve sindirimle ilgisini olduğunu düşünmüyorum tamamen hormonların bebeği büyütüp tutmak için pik yaptığı için vücudun verdiği bi tepki çokta normal yaşamayanlar bence çok şanslı Allah yaşatmasın kimseye
sansli_anne_ Cns0624 canım başka brlirtin varmı prki. Bende 6+3 üm sadece göğüs hassasiyetim var ve kalp atışını gördün mü
Cns0624 sansli_anne_ 5+3 de ilk randevumdu ve sadece kese göründü kalp atışı ve bebek için doktor 23 Temmuz dedi. O zaman da 7+2 olmuş olcam. İnsallah o zaman görme şansım olur. Belirti olarak da ilk zamanlar bas dönmesi ve kasık ağrısı vardı 6-7 gündür sabahları özellikle bel ağrılarım var bir de 2 gündür göğüslerime baş çevresine sızlama gelip gidiyor bu kadar
molisbebis 18+1 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar bir kere bile bulantı, baş dönmesi, aşırı uyku hali olmadı. Bebeğim ve ben çok sağlıklıyız. Kişiden kişiye göre çok değişkenlik gösterebilen bir konu. Endişelenmeyin 💕