Kızlar selamlar nasılsınız 🌸
Ben 32. Haftamdayım doğumuma az bir zaman kaldı normal görünüyor şimdilik biz özele gidiyorduk ve bizim maddi durumumuzu çok etkileyecek bir aksilik çıktı doğum ücreti 30 bine konuşmuştuk ama sanırım artık devlete devam edeceğiz istanbul avrupa yakasında ikamet ediyorum sizce ne yapayım sgkmızda var onunla bu fiyatı verdi doktor sizce eşimi zorlamadan direkt devlette mi doğursam yoksa özele mi gitsem onun zorlanması demek bizimde zorlanacağımız demek ne yapsam sizden akıl almaya geldim 🫠