Selmagkk Kızlar uyurken sanki biryere düşüyormuşum gibi uyanıyorum gündüzleride sürekli baş dönmem oluyor elim ayağım boşalıyor kafamı biryere yaslamam lazım illa neden olur bu tansiyondan şüpheleniyorum ama yan etkisi olurmu hamileliğime 36.haftama giricem
ABusraaaa Selmagkk tansiyonun tabikide etkisi olur hamililige takip et eğer yüksek cikiyorsa gerekirse ilaç başlaman lazım. Allah korusun gebelik zehirlenmeside olabilir.
3_bebelianne Selmagkk 37haftadayım canım ama Uyuyorken boşluğa düşüyor gibi uyanmak oluyor sadece hamilelik dışındada oluyordu psikolojik bence ama tansiyonum falan normal benim baş dönmesi el ayak boşalması vesaire yok vitamin magnezyum kan hapı kullanıyormusun doktoruna mutlaka söyle kan düşüklüğü tansiyon yüksekliği sebep olabilir
Selmagkk 3_bebelianne kullanıyorum aslında ama şu son 1 haftadır fazlalaştı sıcaklarında etkisi var galiba şuana kadar hiç takip etmedim doktora gittiğimde vs bakılıyordu tansiyonum ama takip etmem gerekli galiba🥲
sinemmss Selmagkk Bendede çok oluyor rüyamda bir yerden düşüyorum görüyorum sonra bir anda uyanıyorum aman siz hamilesiniz daha dikkat edin sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻✨😍