Mmey35 Kızlar ben 80 le hamile kaldım 84 de kadar çıkmıştım ama dengeli düzenli besleniyorum şu an 81 ve 18+2 haftalık hamileyim bebeğimin kilo almasında vs bir problem yok. Bu durum normal mi acaba. Bir de şişim çok oluyo şişten aşırı derece de yaşayan var mı
ppmerlina Mmey35 19 haftalığım ben de 81 ile hamile kaldım şu an ortalama 5 kg vermiş durumdayım korkma bitanem
Berivanlina21 Mmey35 cnm ben 5. Ayıma kadar hiç kilo almadım tam tersi 5 kilo verdim ama bebeğin gelişiminde sıkıntı olmadığı için problem olmadı
isimsiz12 Mmey35 ben 65le hamile oldugumu oğrendim her kontrole gittiğimizde düşmüş oldum 65 64 63 derken en son 61dim ama doktorum normal dedi ilk aylarda kilo alırsan zor verirsin demişti son aylarda zaten kilo alımı oluyor daha fazla
Bellosima Ben de ilk gebe kaldığımda 3_4 kilo vermiştim 20 lerden sonra düzenli bı şekilde almaya başladım. Bebeğin kilosu güzelse hiç sıkıntı etmeyin.
Mmey35 Bellosima Ay çok rahatladım eşim daha çok problem yapıyor sende bebekte sıkıntı olacak diye ama özellikle yaptığım birşey yok aslında
Bellosima Mmey35 yok hiç merak etme sadece yediklerine dikkat et. Hamur işi sağlıksız şeyler yersen sana kilo yapar ama protein ağırlıklı beslenirken çiğ kuruyemiş süt ve ürünleri bunları yersen sana değil bebeğe kilo yapar 🌸
AlyAysEymen Normal cnm bende 6 kilo verdim 25 haftalığım daha 3 kilosunu aldım hala eksi 3 kilodayım bebeğimin gelişimi de gayet iyi
Mmey35 AlyAysEymen Ya umarım çok kilo almadan halledebilirim bunu ilk çocuğumdan sonra 28 kilo verdim tekrar hamile kaldım korkuyorum da açıkçası
[silindi] 15+4teyim -2,-3 kg arasında gidip geliyorum hemüz almadım, 85 ile hamile kaldım ikinci gebeliğim, bebeğin gelişimi en son 1 hafta ilerdeydi, ama kilo vermiş olmama rağmen o şişlik 5. Haftadan beri var bende, göbeğim başından beri 6-7 aylık gibi 🧡
Mmey35 isimsiz12 evet öyle ben ilk çocuğumda caemiydi birde kürtajım vardı öncesinde psikolojik bayağı aldım bunda ise akıllandım kilo verdim öyle hamile kaldım ama keşke daha çok düşseydim kilomdan
Kdkdjd_737 Mmey35 canım ilk aylarda 7 kilo verdim 64 den 57 ye düştüm şuan 16 haftalık hamileyim daha tartılmadım ama şükür eskisi gibi değilim iştahım yavaş yavaş açılıyor
agustosboceklerim2 Mmey35 normal canım bebeğin kilosu iyi ise sorun yok ben ilk 5-6 içinde 5 kilo verdim bulantı ve kusmadan dolayı 6. Aydan sonra almaya başladım 79 la hamile kaldım 74 e düştüm ve şuan 33+2 günlüğüm 79-80 lerdeyim
Cerokk Mmey35 ben 70 kiloyla hamile kaldım. 20. haftada 74 kg olduğumu gördüm. Sonrasında Serklaj ameliyatı falan derken kabız olmamak adına ekmeği bıraktım şekeri azalttım. Şu an 25. haftadayım 71 kg’a gerilemişim. Bebeğin gelişimi de gayet güzel ilerliyor. Hatta haftasından birkaç gün ileride.
Mmey35 Cerokk maşallah 🥰 bende diyetisyenle ilerliyorum tabi canım çekince de yiyorum ama iştah azalması var galiba