Merhaba arkadaşlar kasım 2020 de 28.haftalıkken gebelik zehirlemesi nedeniyle erken doğum yaptım sezeryanla 2 aya yakın küvezde kaldı çok şükür şuan iyi 5 yaşına girecek tekrar hamileyim aralık gibi doğum zamanı 1.çocuk erken olunca 2.de olur mu bu durumu yaşayan anneler var mı aradan 5 sene geçecek doğum zamanına kadar normal doğum olur mu sizce çok korkuyorum normalden ama istiyorum da yardımcı olur musunuz