melikeyimmmmm ben de bugün tam 13 haftalık oldum ve ben de bunların hepsi var aşırı heleki ayak yanması ateş basması uyuyamıyorum bile ve dediğiniz gibi nefes alışlarım bana yetmiyor ya şimdiden böyle nefes alırken çok derin nefesler oluyorum normal herhalde bilmiyorum ki yani araştırdığımda baktığımda normal diyor