mommy0806 güzel düşüneliö güzel olsun stres yapmayıp sakin kalınca kolay oluyor bence benim ilk doğumum şükür kolay geçti suni sancı ile doğdu oğlum epidurel dünyanın en güzel şeyi doğumu kolaylastırıyor doğumhane girip doğması 5 dk sürmedi oğlumun inşallah yine kolay olur aynı şekilde ve bütün hamişlerin su gibi olsun🥰😇