Tazeanne2016 Rahim ağzına yakınsa veya tam /kısmı de olsa kapatıyorsa o zaman vajinal doğuma engel , kaçıncı haftada olduğunuz ve tam konumu önemli olan , benim de plasentam önde tercihen sezaryen yapacağım
Nursemom90 Benimde plasentam rahim ağzındaydı yukarı çıktı ama hala önde doktor yine de normal olmaz diyor
roz10808 Benim rahim ağzına yakın tam kapatmıyor 35. Haftadayım doktorum normal doğum denenebilir kanama olursa sezeryana alırız dedi ne yapmalıyım bilmiyorum ilk gebeliğim