kayamommyy Arkadaşlar adıyamanda doğum yapmayı düşünüyorum devlette normal doğum yapmak istiyorum yapan varmı deneyim tecrübesi olanlar varsa yazabilirmi nasııl hastame
saturnungolgesinde kayamommyy park hospital ya da gözde hastanesinde doğum yaptı kuzenlerim ama hastane iyi diye biliyorum 🫠
PortakalOrdaKal kayamommyy bnde kadın doğuma gidiyorum hastane genel olarak temiz ama doğumu bilmiyorum
kayamommyy PortakalOrdaKal canım ben sadece doğumu orda yapıcam ve kararsızım nasıl filiz hoca iyimi şuan sehir dışındyyım
PortakalOrdaKal kayamommyy filiz hoca iyi ama çok yoğun oluyor randevu bulmak zor ben bayağı uğraşıyorum. Haftaya randevum var gittiğimde sorcam sezeryanı kendısı mı yapıyor yoksa kim denk gelirse mi dye