Her bebek farklıdır kimseyle kıyaslama. Küçük kızım 48 cm doğdu ama yaşına geldiğinde 82 cm di takibimizi yapan hemşire yanlis mi ölcüyorum diye 3 kere ölçtü. Sezaryenle oldugu icin sütum gelmedi sarılık oldu mama vermek istedi hemsireler verdirmedim inat ettim ve sütüm yatağa yorgana cikarcasina çoğaldı.Boyu uzun kısa kilolu zayıf ne fark eder sağlığı yerinde olsun. Stresten uzak dur bol bol öp kokla bebişi
Süt için de bestlak damla var o çok iyi geldi bana bide tahin helvası, tahin, fındık ezmesi bu üçü bol bol süt yapıyor