[silindi] Kızlar önerilerinize açığım. Ecowell almayı düşünüyorum kullanan var mı? Ya da kullanıp memnun kaldığınız var mı kızım 6 aylık bu arada 🌸
3_bebelianne [silindi] La roche posay kullanıyorum ben yenidoğan sonrası doğduğundan itibaren kullandım banada gıda mühendisi arkadaşım tavsiye etmişti birde sivenonun ki güzel
Balbebek012 [silindi] lâ roshe kolay kullanıyoruz biz memnunum🌸 tavsiye ederim canım dokusu gğzel yağlı his bırakmıyor ipek gibi
Burnosunn_annesi [silindi] temiz zaten kendim içinde rolonunuda kullanıyorum cok memnunum hem hamilelikte hemde şimdi kullanıyorum sende bak istersen 😘
Burnosunn_annesi [silindi] güllerin gülü canım bacım 😀 bu sana💜💜 mor rengini cok mu seviyorsun bilem bende