Merhaba, 34+0 haftalık hamileyim dün evde temizlik yapıldı bende getir götür yaptım bişey kaldırıp etmedim ama yinede yoruldum biraz akşamda oturup dinlendim birazda yürüyüş yaptım eve geldiğimde çamaşırımda kahverengi bir akıntı vardı ama ağrım sancım vs yoktu bende çok ciddiye almadım ama sonrasında da ağrı akıntı vs olmadı bebeğimde hareketli şuan bir sıkıntı yok gibi hastaneye gitmeli miyim bilemedim çarşamba günü de doktor randevum var