TcGldal Doğum yaptım hayırlısı ile ve gerçekten herşey çok güzeldi sunni sancım dışında🙃 korkmayın ve normal doğum en güzeli en iyisi en temizi rabbim bebek isteyen herkese nasip etsin
YamurKarabulut TcGldal .. Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin cankm ..ilk miydi ? Kaçıncı haftanda yaptın? Kaç saat sancın sürdü? Doğumun nasıl başladı ?
TcGldal YamurKarabulut canım 38+2 ydi ve 12günüm kalmıştı suyum 1tık fazlaydı öncesinde erkem doğum sancısı yasadık sonra iğnelerle sancı durdu ve daha sonra bugun için randevumuz vardı kontrole geldim 2 cm açılma vardı doktor yatış dedi sunni sancı verdi 11 de sancım başladı 5 buçuğa kadar. 17:27 de doğum yaptım
YamurKarabulut TcGldal maşllah canım öyle günler sürmemiş. Peki ilk gebeliğin miydi ? Epidural felan yaptırdın mı ? Sancı öok zor mu ? Benimde eli kulağında korkuyorum 🙈
Melisalihkaya Rabbim analı babalı büyütsün inşallah bende sezeryanla erken doğum yaptım bebeğim şuan kuvezde kilo alması için hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde hastaneden çıkar Allah'ın izniyle inşallah
YamurKarabulut TcGldal şimdi uyandım sulu kanlı bi peçetelik Islayacak kadar bişey geldi. Sıvıydı ama . Sence bu nişan mı ayy korkuyorum