Hanimlar size bir sorum olcakti benim başına gelen varmi 26+1 de doktora gittim doktor sol böbrek 5.9mm büyük dedi takip önerdi bir sonraki ay gittigimde 31+4 de gittigimde doktor sol böbreği 8.7mm ölçtü büyümüş dedi 15.0mm geldiginde ameliyat olur dedi cok korkuyorum dogumdan sonra inme ihtimali var dedi basina gelen varmi yada benzer bir durum yaşayan deneyinli anneler yazarsa cok mutlu olurum şimdiden teşekkür ederim