Kızlaaar bir ay oldu doğum yapalı şimdi paylaşmak istedim ilk olarak birinci doğumumdan bahsediyim biraz 40 + 3 olmuştum geceden biraz sancım başladı sabaha kadar sonra gittik hastaneye bir cm açıklık vardı doktor yatış ver bence dedi suni sancıyla 4 saate doğumum oldu sancı kısmı çok kötüydü bebek kanalda olduğu için doğum anı kısa oldu hemen doğmuştu.
İkinci doğumum ise ard arda oldu oğlum 8 aylıktı öğrendimki tekrar hamileyim neyse 40 hafta olmuştum akşama doğru sancı hafiften geliyordu ben zannettimki yalancı sancıdır her iki doğumumda da vajinama vuran sancılarım oldu neyse o gün gidip gelen sancılarım oldu gece uyumaya gidene kadar da oluyordu acaba gece sancım artar mı diye hazırlı yaptım uyudum gece 3 gibiydi sancıyla uyandım şiddetlenmişti evde biraz sancıyı çekmek istedim suni almak istemedim ilk doğumumda sabaha kadar beklemiştim sorun olmamıştı bu ikinci olunca süreç hızlı ilerliyormuş sanırm saat 5 6 gibi artk dayanamıyordum sancı bir kaç dk da bir gelmeye başladı ben hala bekliycem kafasındaydım açılma olmamıştır diye düşünüyordum bilmiyordum ilk doğumum gibi sandım sonra eşimi fln uyandırdım dayanamıyorm gidelim diye sonra kusmaya başladım hemen çıktık özelde doğum yapıcaktım ama doktor yoktu ebe doğumumu yaptı gittiğim gibi 6 7 cm açıklık vardı 🙈 doktor yetişemezdi. biraz geçmeden ebe baktı 9 cm oldu o bile şaşırdı sağolsnlar iyi ebelerdi bebek kanalda olmadığı için yarım saat kadar sanırm doğumhanedeydim ıkına ıkına indi aşağıya ebe yönlendiriyordu o anlar zordur yapacak mıyım ne olcak kaygısı insan o durumda olmak istemez o an birdaha çocuk yapmıycam diyordum🥹 Kendi sancım vardı her sancı gelişinde ıkındım bu seferki doğumumda bebek kanalda değildi baya ıkındım öyle doğdu iç dış dikişlerm oldu çok şükür doğm yaptm ikinci doğm denildiği gibi daha hızlı oldu sancı kısmı çok zorlamadı bu defa doğum anı uzun sürdü onun dışında pozitif bir doğumdu kafası kanalda olsaydı daha hızlı doğum olurdu ama yinede iyiydi