dlkzfr benim de bel ağrılarım oluyor ve karnımın altı kasıklarım ağrıyor. Dünden beri rahimde böyle batma gibi bişeyde oluyordu yürürken zorlanıyorum. Bide karnım bu aralar daha çok sertleşiyor ultrasonda bile taş gibi oldu. Onun da nedeni sancıymış. Yani ben ağrı diye nitelendiriyordum meğer sancıymış bunlar. Bu arada ara ara hafif adet sancısı da oluyor ama çok hafif