Sibelmtli cnm bn adetten çıktığım itibaren uygulamada kayıt ettim mesle 15 Haziran’da adet oldum 20 hazırda biti ve o gün korumasız ilişki oldu içinde hani gebelik olursa o tarihten itibaren başlar diye 😂ve gebelik oldu şimdi adetime göre 4+1 günlük ama bir hafta adet günümü çıkarttığım için de 3+2 günlük oldu cuma günü kan sonucuna göre döktür dedi 2 3 haftalık dedi 🤭23 de doktora gideceğim o zaman bakalım ne diyecek ve kaç haftalık diyecekler ama onlarda adetinin bir haftasını çıkartarak hesp yapıyorlar 🙂yani senin ki de doğru aslında adet haftanı sayarsak 12+3 ama adet haftası çıkarınca 11+3🤗