Kpd
Cmm doğum sancısı bu artık yavaş yavaş gelmesi lazım Zaten haftasını da doldurmuş maşallah bnimde bu şeklide başlamıştı ilk önce anlamaya çalıştım bilmiyordum bel fıtığım da var ondan sanıyordum iki gün bu şeklide çektim sonra dayanamadım sağlık ocağı aradım hemşerim dedi doğum başlıyordur hemen hastaneye git dedi gittim ve 4 com acilmam varmış ve o gece doğurdum doğumdan önce bol bol yürüdüm 16:00 de başladım yürümeye ta ki 00:00 oldu artık yoruldum uykum geldini söyledim doktora oda dinlenme odasına aldılar bni yatağa uzanmamla suyum geldi ve bni hemen doğuma aldilar 01:00 doğum a gittim 03:30 de çıktım 🤭bol bol yürüyüş yapın çok iyi olur bnim direk doğum haneye aldıkları için orası çok soğuktu ve ondan sancılarım hep kesik kesik geldi ama muşade odasında olmasaydım çok kolay ve rahat bir doğumum olacaktı Aralık ayı ve pandemi yılı biraz zor bir zamandi ama şimdi öyle değil inşallah güzel bir doğum olur sizin için Allah bir avazada kucağına almaya nasıp etsin inşallah 🤲🏼☺️