Migrenligebe Tiroidim yuksek diye 50mg levotiron kullanmistim ve sonucum 1’lere dusmustu 3.70’lerden. Hatta sonucum dusunce ben 5 gun kadar kullanmayi birakmistim kafama gore doktor kullancaksin diyince tekrar baslamistim ama tahlil sonucum yine kotu cikmamisti 🤦🏻♀️ Son zamanlarda tasinma telasindan yine 4-5 gun kadar ilaci almayi unuttum, tahlil sonucum 3.95 cikti 😱 sok oldum gercekten, var mi basina gelen?
Shrrife Migrenligebe ben yıllardır tiroit hastasıyım. Malesef tiroit böyle bimhastalık ilaç kullanımında düzeni çok sever. Normalde tiroit t hastaları hamilelikte illa ki doz arttırır ben hergün dakika şaşmadan aldım ilacımı değerim hep aynı aralıkta kaldı. Düzenli kullan sakın kafana göre aksatma bebek için çoook önemli bir hormon.
Aylaayla Migrenligebe sakın ilacı doktor demeden bırakmak gibi bir hata yapma bebeğinde gelişim ve zeka geriliğine sebep oluyor o hormonun eksikliği ben senelerdir kullanırım hamilelikte dozu arttırdık bebek de ihtiyaç duyduğu için. İlaç olarak görme onu takviye edici bir hormon gibi düşün. Bu değerlerin sürekli oynaması iyi değil bırakma!
Lonely Migrenligebe benim 8 e kadar çıkmıştı ve ben o tsh sonucuna göre hamile kalmıştım. Bana doktor bile dedi ki çok yükselirse hamile kalamazsın. Sonra hep düzenli içtim. Çok sıkıntılı ya guatr kilo var şimdi ben de veremiyorum. Çünkü troid bezlerim yavaş çalışıyor😔
Minikeller92 Migrenligebe yani hamileyken ilacı nasıl bıraktın şuan şaşırdım ben 1 gün unutsam telaşlanıyorum içtiğin ilacın önemini hamilelikte bi araştır 🙏
Migrenligebe Shrrife ay ne bileyim ya 🤦🏻♀️ Hatta doktor son kontrolde 1’lerde cikinca yukseltmemiz gerekebilir demisti. Onun rahatligi mi vvurdu bana anlamadim 🤦🏻♀️
Beyzagzn Migrenligebe benimde aynisi oldu 1 ay kullanmadim ben bide tavan yapti duzenli kullanmak lazim
Shrrife Migrenligebe onda da ilaç bırakılmaz sadece 25mg düşürürdü doğru ilaci tespit etmek bile bir kaç sürer düzenli kullanmak şart 😊
doruknaz Migrenligebe ilaçlarını düzenli kullanmalısın. troid ilacı 1 gün bile aksatmaya gelmez. ayrıca doktorun her ay düzenli olarak test sonucuna göre ilaç çözümü ayarlayacaktır. bebeğin için çok önemli bir hormon. birde dahiliyeler yerine endokrine git bence.
Migrenligebe Beyzagzn doktor yemekten yarin saat once al diyor, gec uyaniyorum uyandigimda deli gibi ac oluyorum, o yuzden o yarim saat beklemeyi unutup yemek yiyorum. Sonra da tok karnina icilmez heralde diodum 🤦🏻♀️
Ysmny Sürekli kullanmama ve doz artirmama rağmen yeterli seviyeye gelmiyor bile benim olabiliyor yani
doruknaz Ysmny bende aynı durumu yaşadım 5.80 den 5 .45 e ancak düştü 1 ay 50 lik hap kullanmama rağmen şimdi 75 içiyorum ama yine doz yetersiz gelmeye başladı sanirim. bu ay endokrin gidecegim inşallah bu sefer normale düşmüştür biraz.
Eda0509 Migrenligebe troid ilacını sabah saat 7 de içmen lazım bir yudum suyla. Alarm kurup icebilirisn ilacını. Bende ilacımı içip geri uyuyorum
Beyzagzn Migrenligebe ben 2 dk once bile aliyorum ac olmak yeterli gibi birde gunluk dozu almamiz lazim diye ac tok fark etmiyo bende yarim saat bekleyemem cunku
Eda0509 Minikeller92 aynen cnm bende öyleyim unuttuğum zaman telaş yapiyorum hemen. Çünkü bebeğimiz için herşey. Ama alarm kuruyorum ilaçlarım için unutmuyorum o sayede
Minikeller92 Migrenligebe haftanın bi önemi yok demişti doktorum bana içmeyi unuttuğun gün diğer günlere yay ama o dozu al demişti bence siz doktorunuz ne derse onu yapın hiç rahatlamayın 🙏
Shrrife Lonely hamile kalanlar çok yüksek tiroit ile ama hamilelik boyunca eksik hormonu tamamlamalısın işte çok tehlikeli bebeğin gelişimini sağlayan hormon o çünkü. Sende çok dikkatli olmalısın bu ilaç konusunda sağlıkla kavuş yavruna 😊