Alpbusee teşekkür ederim evet hafif ağrılar hissediyorum ciğer geliştirici iğnede yaptılar ne olur ne olmaz diye ama ben doğmasını hiç istemiyorum acaba yapılan iğneler,serumlar kullandığım progestan bebeği kaç hafta daha anne karnında tutar çok merak ediyorum