hd_d devlette zaten isteğe bağlı sezaryen yoktu ki, zorunlu sezaryen için bile son ana kadar bekliyorlar. Özele gitmeniz gerekecek doğum şeklinizi seçmek istiyorsanız ama daha çok çok erken değil mi ön yargılı yaklaşıp normal istemiyorum demek için 🙄