Sema05 Kızlar 27+2 yim ilk hamileliğim değil. Ama ilkkez basıma geliyor. Bı kac gundur ayagım şişiyor elım şişiyor. Tansiyon normal. Bol su ıcıyorm. Tuzla da arama oyle yok
S-nss Sema05 bende 26+2yim bende de oldu ödem. Bol su içmeme beslenmeme dikkat etmeme rağmen. Hamur işi tüketiyorsanız biraz azaltın brşli geçer
Zge12 Sema05 benimde ikinci gebeliğim ilkinde böyle olmamıştı şuan 28 haftalık hamileyim ayaklarım şişiyo bol su içiyorum çok fazla tuzda tüketmiyorum sıcaklardan mı böyle bilmiyorum ilk kızımda kış hamileliği geçirmiştim böyle bi sorunum olmadı
Sema05 Sdnrymnklc bugun dpktor kontrolm vardı idrar verdm protein kaçağı varmı dıye bakcklar. Kan felan da verdm. Tansiyona da baktılar ınsallah bısey cıkmaz
Plansizgebe Sema05 benimde 2. Hamileleim her gün ya ayağıma ya bacağıma kramp giriyor ilkinde böyle bişey yoktu