Tugceksck 15+6yım şimdiden 6 kg aldım. İlk oğlumda da 26kg almıştım.Hamileligi kendinize zehir etmeyin,yeter ki verme isteği olsun içinizde ,doğumdan sonra verirsiniz.. Ben doğum yaptım 26kgnin sadece 4 ü kendiliğinden gitti gerisi yapıştı kaldı ,sonra dans edip spor yaparak hepsini verdim