Ben her hafta gittim. 39+1’deyim en son dün gittim. Ve nst’ye bağlandığımda düzensiz de olsa sancım 100’ü geçti ve ben o sancıyı hissetmedim. Ardından benim doktorum doğumu tetikleyebildiği için alttan muayeneyi son hafta yapıyor. Muayeneyi yaptı ve 3 cm açıklığım olduğunu söyledi. Ancak suyum gelmediği ve sancım olmadığı ayrıca ilk gebeliğim olduğu için açılmam yavaş ilerleyebileceğinden eve yolladı. Sancın düzenli olursa, suyun gelirse, aşırı kanaman olursa gel dedi. Özel olmasına rağmen yatırmadı ya da sezaryen demedi. Ben sancım olduğunu bazen hissediyorum bazen hissetmiyorum. Açılma var mı yok mu bunu da o muayene etmeden bilemezdim. Sonuç olarak hala evdeyim sancım ara ara var ama düzenli değil, suyum gelmedi, kanamam yok. Bekleyişteyim. Yani siz anlamadan doğuma hazırlanıyor olabilirsiniz. Bence bilmek temkinli olmak açısından daha iyi. Bir an önce doktora gitmelisiniz.