Kızlar 33 haftalık olduk hala kızımın ismini bulamıyorum bı oğlum var ismi Ekin kızımada burçak koyuyum diyorum eşimde ela istiyor sizce hangisi güzel mantıklı burçağıda bı beğeniyorum bı begenemiyorum ela da aynı şekilde farklı öneriniz varsa da açığım