Beyzagzn 29+1olduk sirt agrim cok cabuk yorulmaya basladim gece uykumda yok :) ama guzel gidiyor sukurler olsun
DeryaZ Yarın 28haftalık oluyoruz bizim çok şükür iyi gidiyo ama bu aralar nefes almakta zorlanıyorum tuvalete gidip gelsem yoruluyorum nefes nefese kalıyorum onun dışında kızımın deli gibi hareket etmeleri,gece yatınca eşimin kızımızla konuşması onun verdiği tepkiler tarif edilemez 😍
Haticekale Çok şükür iyiyiz. Geceleri uyku yok gündüzleri sırt ağrısı zırt bırt acıkmalar falan 😂 dün doktora gittik 1300 gram dedi. Bu sabah açlık ve tokluk şekeri için kan verdim. Sizlerde bebeğin kilosu nasıl
Esba2019 Aselimask bende 25+5 haftalığım gece özellikle rahimde yatıp kalkarken çok ağrım oluyor neden acaba doktoruma gidince söyleyeceğim bu durumu
Esraaaaa Aselimask Ben de 28+2 tim aynı sorun bende de olmuştu. Doktor normal dedi, eğer yatar pozisyondayken de ağrıyorsa o zaman sıkıntı olabilir dedi
Beyzagzn TayMer olabilir zayif hamile kalmissinizfir ya da allah korusun gebelik sekeri olabilir hicbiri degilse de hamilelik kilolari en guzeli nasilsa gidicekler:)
Aselimask Esba2019 evet canım sordum normal dedi ağırlaştıkça oluyormuş ama yine de bi sizlere de sorayım dedim aynı şikayetler var mı diye
TayMer Beyzagzn 47yle Hamile kaldım şekerden şüphelendi doktorum fakat çıkmadı şekerim şükürler olsun ☺️