Saliha1992 Arkadaşlar 6 haftalik hamileyken gittim doktora kese görüldü 11 mm ama bebek görülmedi. 10 gün sonra gel dedi pazartesi gideceğim. Sizce normal mi. Siz kaç haftada gördünüz
Btl41 Saliha1992 alttan baktı mı benimde 6. Haftada gözükmedi alttan bakarmisiniz dedim gözüktü rahatladim
Cagla29930 Benim de görünmemişti doktor bir dahaki geldiğinde idrara şıkışık gel dedi aynısını yaptım idrar sıkışık gittim işte oradaydı küçük yaramaz bir dakine şıkışık git biraz zor oluyor ama inşallah görürsün canım😉
Masalmom Saliha1992 Canım benimde aynı olmuştu keseyi gördü bebeği göremedi dış gebelik dendi ama çok şükür bir sorun olmadı inşallah sende bir sorun yaşamazsın
Melikeahmettt Saliha1992 bende 4 haftalıkken gitmiştim aynı şeyi söylediler 6. Haftada gördük ama , belki bir hafta sonra falan görülür inşallah sıkıntı yapma
Asrbg Saliha1992 akşam üzeri gittim doktora 7+4 haftalık olması gerekiyordu normalde . 27 mm kesenin boyu , içerisi boş dedi . Eğer kese 20 mm den uzunsa ve içi boşsa kürtajla alıyoruz dedi . Salı günü de kürtaj yapacak bana 😔
Seline Bende az önce doktordan geldim 5+2 de keseyi gördü bebek için 11 gün sonra gel dedi .normal mi sizce.
smls19 Saliha1992 Bende aynı şeyi yaşıyorum 6+5 iz ayın 28inde gideceğiz tekrar bize de 10 gün dedi doktor
Bebegimveben1 Ben şartlardan dolayı 7+4te gidebilmişti bebekde kesede görünmüştü sizde bir hafta bekleyin görürsünüz