Cicegimmmm Canım sabah ilk idrarla mı yaptın ilk idrarla yapılmaz biraz erken yapmıssında merak ettim
ppmerlina Cicegimmmm tam tersi eğer sabah yapacaksan ilk idrarla yapıyorsun ama bu kadar erken saatte değil 10-11 gibi. Ben laboquick marka kullanıyordum orda saat saat kullanma şekli yazıyordu
Cicegimmmm 2princessmother vallahi bende yapîlmaz diye biliyorum bende hep ise giderken yapamiyordum ilk idrarlan olmaz diye oglene dogru yapiyordum
2princessmother kızlar bunu da 3-4 saat içecek içmedşm tuvalete de gitmedim yaptım Bence piiikk olmuş bugün ne dersiniz