ozgesel1seyler
Merhaba ahali bugun 36+4 olduk. Dun doktor kontrolum vardi nst filan cekildik hersey yolunda dogum icin erken haftaya gel dogum oncesi son tahlillerini yapalim dedi. Esim bir haftadir yanimda yok gorevde cumartesi gunu gelecek. Ailemide surekli telkin ediyorum gelmeyin iyiyim diye. Bu sabah 6 gibi uyandim. Uzun zaman uzerine ilk kez karin agrim vardi ama hafif siddetteydi birkac kez tuvalete gittim ama olumsuz bir durum yoktu cok sukur. Kendimi zorlayarak uyudum.Dun ilk kez tek basima doktora gittim. Deprem oldu. Gece komsum geldi pek rahat oturamadim. Acaba bu yasadiklarim psikolojik olarak etkilemismidir. Benzer durumlari yasayan varsa paylasirsaniz sevinirim. Acikcasi korkuyorum ama tek korkum esimin yanimda olmamasi =(