Merhaba
12 haftalik gebeyim. 3 gün önce muayenem güzel geçti. Fetal dna testim dün temiz çıktı. 2 kutu progestan fitil bitirdim.Bittikten 2 gün sonra koyu sarı akıntım geldi 1 kere .Sonra 1 kerede bir damla açık pembe leke geldi devam etmedi .Ağrı koku kaşıntı vs.yok .Normal mi normal yazıyor çoğu yerde ama sizlere sormak istedim.Devam etmezse önemli değilmidir.