Melike2535 Fotoğraf atamıyorum kameram bozuk sabah test yaptım zaten yoktur diye uyudum tekrar uyandığımda silik çizgi gördüm daha önce Awox ta hiç kuruma çizgisi görmedim hamile olabilir miyim birazdan gidip kan vereceğim
Yazmelegi_ Melike2535 yani ben awox kaç.kere yaptım kuruma çizgisine denk gelmedim. Yani gebe olma ihtimali var bence
Busranur_mnts Melike2535 ben geçen ay da yapmıştım kuruma olmadı ne kadar geçse de teste bakmayı erken bırakmış olabilirsin bu ay da yaptığımda yok galşba derken 5 6. Dakikada gölge gördüm ertesi.güne silik şekilde belli olmuştu ya testi tekrarla 10dk başında dur ya da kan ver 😘 inşallah vardır
Melike2535 Yaaa evet bende de hiç kuruma çizgisi olmadı Allah’ım heyecandan elim ayağım titriyor dört yıldır bu anı bekliyorum 🥹
Melike2535 Mamiko_2020 inşallah canım çok bekledim üç Kimyasalı var Rabbim inşallah bu defa sağlıklı bir şekilde nasip eder🤲
Melike2535 Busranur_mnts inşallah canım bende de hiç koruma çizgisi çıkmadı genelde awox test yapıyorum kan sonucu çıkınca paylaşacağım
Busranur_mnts Melike2535 tüh şansa bak 😅 mutlaka haber ver vardır inşallah benim ilk gölge ertesi.güne silik çıktı o gün kan verdim 25 çıkrı
CerkesMaria Buda benim awox testimdi 3 gün gecıkmıstım aksamına adet oldum açıkcası ben artık güvenmiyorum Hiçbirine
Busranur_mnts CerkesMaria ben de çok awox kullandım hiç gölge kuruma vs çıkarmamıştı kimyasal olmuş olma ihtimali var mı ki
peri09 CerkesMaria canım senin kimyasal olmuş olabilir benim bi arkadaşım da 3. gün gecikmede silik çizgi görmüştü o da akşamına adet oldu kimyasal demişti doktor
CerkesMaria Busranur_mnts gecen ayda 3 kere yapmıstım onlarda boyleydı yıne adet oldum wallahı guvenım kalmadı
peri09 CerkesMaria inşallah en kısa zamanda sağlıkla kavuşursun bebeğine🙏🏻 hepimiz aynı gemideyiz Allah kimseye evlat hasretliği çektirmesin canım
Melike2535 CerkesMaria canım amh düşük olupta gebe kalan çok kadın var testin böyle çıktığı zaman bence kan ver mutlaka mesela ben de erkenden test yapardım pozitif çıkardı ama hep kimyasala döndü eğer testi vermemiş olsaydım kimyasal geçirdiğimi bilmeyecektim hem de üç kere yaşadım bunu
Busranur_mnts CerkesMaria sağlıkla nasip olsum canım amh düşüklüğü için rezerv paket vsr istersen atayım özelden adını yazınca yorum gitmiyo